اقامتچهارشنبه ها با امراه

مزایای خرید ملک با کمک یک شرکت مهاجرتی

در برنامه چهارشنبه ها با امراه که هر دو هفته یک بار توسط گروه مدیای شرکت یورومای با حضور آقای امراه چیل مدیرعامل، و یکی از همکاران دفتر قبرس شمالی منتشر میشود، هر بار به سراغ یکی از مسایلی که شما دوستان عزیز درخواست توضیحات آن را داشته اید مطرح میشود.

.
مشاهده در اینستاگرام

در این قسمت آقای امراه چیل به شما دوستان عزیز توضیح میدهند که چرا خرید ملک از یک شرکت مهاجرتی به نفع شماست. و چرا حتما باید یک ایجنت خوب در کنار خود داشته باشید.

دوستان توجه کنید که لیست قیمتی که شرکت سازنده (در صورت مراجعه مستقیم شما به آنها) به شما داده میشود دقیقا همان لیست قیمتی است که ما به مشتریان خود ارایه میدهیم. یعنی این تصور را نکنید که در صورت مراجعه مستقیم به سازنده شما قیمت بسیار کمتری برای خانه خود پرداخت خواهید کرد. در صورتی که اگر با ما به عنوان شرکت مهاجرتی خرید بکنید ما در جایگاه نماینده رسمی فروش امتیازات زیادی از شرکت سازنده میتوانیم برای شما درخواست کنیم که به شما به تنهایی هرگز نمیدهند. ضمن اینکه تخفیف و شرایط پرداخت آسان هم میتوانیم برای شما در نظر بگیریم. علاوه بر اینها بسته به معامله ای که انجام میشود امتیازات دیگری همچون وسایل خانه و اجاره منزل تا زمان تحویل ملک هم میتواند جزو آفرهای ما به شما باشد.

سفر رایگان به قبرس شمالی برای بازدید تمام پروژه ها هم جزو امتیازاتی است که در صورت خرید با یورومای شامل حال شما میشود در صورتی که زمانی که شما فقط از یک شرکت سازنده ی خاص قصد خرید داشته باشید تنها گزینه های شما املاکی هستند که آن شرکت سازنده میسازد و تنوعی که ما به شما ارایه میدهیم و میتوانید تمام املاک متعلق به تمام سازنده های قبرس را به عنوان گزینه های خود در نظر بگیرید را از دست میدهید.

شرکت یورومای نماینده رسمی فروش تمام سازنده های قبرس شمالی است و برای شما خدمات ویژه ای دارد. تا زمانی که در قبرس شمالی هستید ما کنار شما هستیم. اقامت خانوادگی و مراحل ثبت اسناد شما به صورت رایگان توسط وکلا و کارشناسان یورومای انجام میشود.

تیم تحریریه یورومای

شرکت یورومای توسط آقای امراه چیل با سابقه طولانی انجام امور اقامتی ایرانیان؛ با هدف کمک رسانی اصولی به تمام افرادی که قصد مهاجرت یا سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارند احداث شد. هدف تیم تحریریه یورومای، ارائه اطلاعات جامع در مورد سفر به قبرس می‌باشد.

شما هم دیدگاه خود را در کنار 10 دیدگاه زیر بنویسید.

  1. عالی بود دستتون درد نکنه من از کانال تلگرام وارد سایت شدم لذت بردم از مقاله ها

  2. آقای امراه چیل دستتون درد نکنه من که از طریق شرکت شما دخترم رو دانشگاه فرستادم همیشه دعاتون میکنم. خدا پشت و پناهتون باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *