چهارشنبه ها با امراهمطالب عمومی

انتقال پول از ایران به قبرس (معرفی صرافی مطمئن)

یافتن صرافی مطمئن در قبرس یکی از سوالات پر تکرار مخاطبین عزیز یورومای بوده است. در این ویدیو آقای امراه چیل مدیرعامل محترم شرکت، درباره راه های انتقال پول از ایران به قبرس شمالی توضیحاتی به شما دوستان عزیز ارایه داده اند.

دلایل محدودیت های بانکی ایران در عرصه بین الملل

دولت جمهوری اسلامی بنا به دلایل حقوق بشری و فعالیت های هسته ای و همچنین کمک به گروه های تروریستی در لیست تحریم های بین المللی مالی قرار دارد. این تحریم ها اقتصاد کشور ما را فلج کرده است. تحریم ها باعث شده علاوه بر اینکه سرمایه گذاری در عرصه بین الملل و داخلی با مشکلات بسیار زیادی مواجه شود، مردم عادی هم از کوچک‌ترین ارتباطی با بانک های بین المللی محروم شوند. همین امر باعث استفاده مردم از صرافی ها و شرکت های واسطه برای انتقال پول شده است. هرچند با گسترش تکنولوژی راه هایی برای پرداخت مستقیم ایجاد شده که در زیر به راه های مستقیم و غیر مستقیم انتقال پول به خارج از کشور اشاره می کنیم.

انتقال پول به صورت مستقیم از بانک خارجی

در صورتی که دارای حساب های بانکی بین المللی باشید و بتوانید از طریق اینترنت از داخل ایران مبلغ مورد نظر را جا به جا کنید شما می‌توانید اقساط خرید ملک خود و یا هر جابجایی مالی دیگری را مستقیما خودتان انجام دهید. در این صورت شما نیازی به کمک گرفتن از یک صرافی مطمین در قبرس نخواهید داشت.

چه بانک هایی اجازه افتتاح حساب به ایرانی ها می‌دهند؟

در حال حاضر، اکثر بانک‌های بزرگ در دنیا به دلیل تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، به ایرانی‌ها اجازه افتتاح حساب نمی‌دهند. این شامل بانک‌های بزرگ در ایالات متحده، اروپا، کانادا و استرالیا می‌شود.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:

با این حال، هنوز برخی از بانک‌ها وجود دارند که به ایرانی‌ها اجازه افتتاح حساب می‌دهند. این بانک‌ها معمولاً بانک‌های کوچک‌تر یا بانک‌هایی هستند که در کشورهای با روابط دیپلماتیک خوب با ایران فعالیت می‌کنند.

برخی از بانک‌هایی که به ایرانی‌ها اجازه افتتاح حساب می‌دهند عبارتند از:

  • بانک‌های ترکیه:
    • بانک زراعت
    • بانک ایش بانک
    • بانک اکتیف بانک
    • بانک خلق
  • بانک‌های ارمنستان:
    • بانک آردشین
    • بانک هایکاشن
    • بانک یونی بنک
  • بانک‌های قبرس شمالی:
    • آس بانک
    • کپیتال بانک
  • بانک‌های مالزی:
    • بانک Maybank
    • بانک CIMB
    • بانک Public Bank Berhad

نکاتی که باید در نظر داشته باشید:

  • شرایط افتتاح حساب در هر بانک متفاوت است. قبل از مراجعه به بانک، حتماً از شرایط و مدارک لازم برای افتتاح حساب اطلاع پیدا کنید.
  • برخی از بانک‌ها ممکن است از شما بخواهند که دلیل افتتاح حساب در کشورشان را توضیح دهید.
  • ممکن است به دلیل تحریم‌ها، در استفاده از حساب بانکی خود در خارج از کشور با مشکلاتی مواجه شوید.

انتقال پول از طریق ارز دیجیتال به قبرس شمالی

قبرس شمالی، کشوری با چشم‌اندازهای زیبا، تاریخ غنی و مردمی خونگرم، در سال‌های اخیر به عنوان مقصدی جذاب برای سرمایه‌گذاران در حوزه ارز دیجیتال ظهور کرده است. این کشور با قوانین نسبتاً آزاد در زمینه رمزارزها، به بستری مناسب برای فعالان این حوزه تبدیل شده است.  قبرس شمالی در مقایسه با بسیاری از دیگر کشورها، قوانین منعطف‌تری در زمینه ارز دیجیتال دارد. این موضوع، فضای مناسب برای فعالیت صرافی‌ها، شرکت‌های بلاک‌چین و استارت‌آپ‌های مرتبط با رمزارزها را فراهم کرده است. از جمله اینکه این کشور  در حال توسعه زیرساخت‌های لازم برای تسهیل استفاده از ارز دیجیتال است. این موضوع شامل ایجاد صرافی‌های رمزارز، ارائه خدمات پرداخت با رمزارز و آموزش عمومی در مورد این فناوری نوین می‌شود.

از همه اینها مهم تر این است که تمام سازنده های معتبر قبرس شمالی دارای ولت برای ارز دیجیتال هستند و شما میتوانید مستقیما  مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت سازنده پرداخت کنید.

پرداخت از طریق صرافی مطمئن در قبرس

شرکت یورومای به علت فعالیت های بزرگ مالی و اقتصادی با ایران، با بهترین صرافی قبرس شمالی همکاری دارد. این صرافی دارای شعبه ای با پیشینه پنجاه ساله در بازار تهران و شعباتی در قبرس شمالی است که با پایین ترین نرخ مبالغ شما را حواله می‌کند. از بهترین ویژگی های صرافی یورومای صرفه جویی در زمان است به این صورت که برای ارز معتبر پوند انگلستان که اکثر صرافی ها زمان زیادی برای حواله آن صرف می‌کنند، صرافی یورومای در کمتر از ۴۸ ساعت مبلغ مورد نظر را با پایین ترین نرخ به دست شرکت های سازنده می‌رساند.

پرداخت به صورت حضوری در قبرس توسط مشتری

شما یا می‌توانید مبلغ مورد نظر را با در نظر گرفتن محدودیت های فرودگاه ایران برای خروج ارز مبنی بر پنج هزار دلار یا پوند یا یورو به ازای هر یک مسافر از کشور خارج کنید، و یا با داشتن کارت بانکی ایرانی از کارتخوان صرافی ذکر شده مبلغ دلخواه را تبدیل به ارز مورد نظر کنید و حضورا مبلغ را به صورت نقدی به شرکت سازنده پرداخت کنید.

وظیفه یورومای در مقابل پرداختی های شما از طریق صرافی مطمئن در قبرس یا روش های دیگر

ما به عنوان نماینده و کارگزار شما مشتریان عزیز، موظف هستیم رسید های رسمی پرداختی های شما را بلافاصله دریافت کنیم و در پرونده مالی خرید شما نگهداری کنیم.

 

تیم تحریریه یورومای

شرکت یورومای توسط آقای امراه چیل با سابقه طولانی انجام امور اقامتی ایرانیان؛ با هدف کمک رسانی اصولی به تمام افرادی که قصد مهاجرت یا سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارند احداث شد. هدف تیم تحریریه یورومای، ارائه اطلاعات جامع در مورد سفر به قبرس می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *