چهارشنبه ها با امراهسرمایه گذاری

اقامت قبرس با خرید زمین

توضیحات آقای امراه چیل مدیرعامل یورومای

با خرید زمین در کشور قبرس شمالی افراد خارجی می‌توانند برای خود و خانواده شان اقامت این کشور را اخذ کنند. شرایط اخذ اقامت از طریق خرید زمین در قبرس شمالی همانند اقامت از طریق خرید ملک است. در ویدیوی زیر توضیحات جناب امراه چیل مدیرعامل شرکت یورومای را ببینید:

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید هر فرد خارجی فقط برای یک دنوم (۱۳۳۸ متر مربع) می‌تواند سند مالکیت دریافت کند. البته که خرید بیش از یک دنوم به صورت قراردادی بی مانع و نامحدود است. ولی اگر قصد دریافت سند دارید باید بدانید برای افراد خارجی محدودیت هایی در این باره وضع شده است.

محدودیت های افراد خارجی در خرید زمین

اگر قصد ساخت و ساز در زمین شخصی خریداری شده را دارید ذکر این نکته ضروری است که شما فقط اجاره ساخت یک ملک تا دو طبقه در کمتر از ۳۵ درصد از زمین خود را دارید. بنابراین نمی‌توانید ساخت و سازی با کاربرد تجاری یا واحدهای بیشتر از یک واحد داشته باشید. یک ویلای دو طبقه نهایت بنایی است که می‌توانید در زمین خود بسازید.

برای افرادی که قصد ساخت و ساز در قبرس شمالی را دارند دولت تدابیر ویژه ای دارد. اول اینکه جواز کسب نمی‌تواند بنام یک فرد خارجی باشد و حتما باید بنام یک قبرسی باشد. ضمن اینکه زمین های خریداری شده بنام فرد نمی‌تواند باشد و باید به اسم شرکت باشد.

ساخت و ساز در قبرس شمالی امری بسیار سودآور است. افرادی از کشورهای مختلف با رعایت این قوانین شروع به ساخت و ساز در قبرس شمالی کرده اند و سودهای بسیار بالایی از این راه به دست می‌آورند.

اگر قصد خرید زمین یا ساخت و ساز در قبرس شمالی را دارید با شرکت یورومای تماس بگیرید. به بهترین نحو امور شما پیش خواهد رفت. تمام پروسه زیر نظر مستقیم جناب امراه چیل و با کمک وکلای رسمی شرکت که همگی از وکلای درجه یک دادگستری قبرس شمالی هستند انجام خواهد شد.

تیم تحریریه یورومای

شرکت یورومای توسط آقای امراه چیل با سابقه طولانی انجام امور اقامتی ایرانیان؛ با هدف کمک رسانی اصولی به تمام افرادی که قصد مهاجرت یا سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارند احداث شد. هدف تیم تحریریه یورومای، ارائه اطلاعات جامع در مورد سفر به قبرس می‌باشد.

شما هم دیدگاه خود را در کنار 5 دیدگاه زیر بنویسید.

  1. طبسره اشتباه است تبصره درست می باشد لطفا اصلاح بفرمایید.

  2. خرید زمین عرصه و اعیان در یک کشور خارجی امری عجیب است که از نظر بنده فقط در قبرس شمالی انجام می شود. در اسپانیا و یونان و فرانسه هم قدر السهم از زمین دارند خارجی ها ولی آنقدر شرایط سخت و طبسره وجود دارد که همان اسناد ۹۹ ساله معروف ترکیه به حساب می آیند و وراثتی هم نیستند تا زمانی که شخص مالک زمین موفق به دریافت شهروندی ۱۰۰٪ شود که این هم یک شوخی است چون شهروندی ۱۰۰٪ هرگز داده نمی شود مگر با هزینه های خیلی بالا و کیلیون دلاری

  3. از اینکه اطلاعات جامع و کامل در اختیار ما قرار میدین سپاسگذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *