سرمایه گذاری

خرید زمین در قبرس شمالی

خرید با اسناد عرصه و اعیان

اگر قصد خرید زمین در قبرس شمالی را دارید و به دنبال حدود قیمت معاملات زمین هستید این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

هر فرد چه مقدار می‌تواند زمین خریداری کند؟

در قبرس شمالی محدودیتی برای افراد بومی در خرید و فروش زمین وجود ندارد. باید گفت برای خارجی ها هم محدودیت کاملی وجود ندارد. و افراد خارجی می‌توانند به میزان دلخواه در این کشور زمین بخرند. با این محدودیت که فقط برای یک دنوم آن سند دریافت می کنند و مابقی به صورت قراردادی به خریدار خارجی تعلق می‌گیرد.

دنوم به چه معناست؟

دنوم واحد اندازه گیری زمین در کشورهای حاشیه مدیترانه است و از دیرباز برای خرید و فروش زمین در این مناطق استفاده می‌شده. یک دنوم مساوی است با ۱۳۳۸ متر مربع. و میزانی که در حال حاضر هر فرد خارجی اجازه دریافت سند شخصی دارد فقط یک دنوم است. قانون دیگری که برای استفاده از این یک دنوم وجود دارد امکان ساخت فقط یک بنای نهایتا دوبلکس یا دو طبقه است با کاربرد استفاده شخصی. و افراد خارجی نمی توانند به ساخت و ساز بیش از این مقدار در یک دنوم زمین خود بپردازند.

خرید زمین در قبرس شمالی بیش از یک دنوم برای افراد خارجی

خرید و فروش زمین به صورت قراردادی برای افراد خارجی به صورت نامحدود امکان پذیر است. و اگر اصرار به اخذ سند برای زمین های بیشتر از یک دنوم داشته باشید لازم است که ابتدا اقدام به ثبت شرکت بکنید. یک شرکت ثبت شده در قبرس شمالی می‌تواند سند ملکی برای زمین به میزان نامحدود داشته باشد.

خرید زمین برای ساخت و ساز

ابتدا لازم است متذکر شویم که ثبت شرکت ساخت و ساز برای افراد خارجی به تنهایی امکان پذیر نیست. و این کار نیاز به داشتن شریک قبرسی دارد. زمانی که شرکت ساخت و ساز مراحل ثبت را طی کرد صاحبین شرکت می‌توانند به مقدار دلخواه زمین به نام شرکت خریداری کنند و اقدام به ساخت و ساز انبوه کنند. شرکت یورومای به علت روابط نزدیک با ادارات دولتی در کمترین زمان می‌تواند برای متقاضیان اقدام به ثبت شرکت و خریداری زمین در قبرس شمالی بکند.

قیمت زمین در قبرس شمالی

همانطور که می‌دانید قبرس یک جزیره کوچک با مساحتی محدود است. موقعیت جفرافیایی قبرس باعث شده از تمام دنیا خواهان و متقاضی داشته باشد. قیمت زمین در قبرس شمالی  بستگی به موقعیت و نوع سند آن دارد. به عنوان مثال قیمت یک زمین با کاربری کشاورزی در جایی که دسترسی به دریا ندارد بسیار متفاوت با زمینی در کنار ساحل با کاربری مسکونی دارد. توجه داشته باشید قبل از خرید زمین از نوع کاربری آن مطلع شوید. شرکت یورومای با داشتن  وکلای رسمی دادگستری قبرس شمالی در کادر خود این مسیر را برای شما آسان تر می‌کند.

تیم تحریریه یورومای

شرکت یورومای توسط آقای امراه چیل با سابقه طولانی انجام امور اقامتی ایرانیان؛ با هدف کمک رسانی اصولی به تمام افرادی که قصد مهاجرت یا سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارند احداث شد. هدف تیم تحریریه یورومای، ارائه اطلاعات جامع در مورد سفر به قبرس می‌باشد.

شما هم دیدگاه خود را در کنار 2 دیدگاه زیر بنویسید.

  1. سلام من ده دنوم زمین در توزلا دارم برای فروش با من تماس بگیرید
    ۰۹۱۷۳۲۰۱۹۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *